Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 1

GIMNAZJUM

Dbam o zdrowie 2013

Email Drukuj PDF

W środę 17 kwietnia 2013 r. odbyła się impreza prozdrowotna i profilaktyczna „Dbam o zdrowie”. W spotkaniu udział wzięły wszystkie klasy z gimnazjum. Uczniowie podczas imprezy pogłębili wiedzę na temat szkodliwości używania środków psychoaktywnych (papierosy, alkohol, narkotyki), zasad higieny i zdrowego odżywiania się, aktywnych  form wypoczynku oraz utrwalili zasady udzielania pierwszej pomocy. Uczestnicy  wykazali się dużą wiedzą teoretyczną i praktyczną , doskonale wykonując zadania, rozwiązując quizy, odgrywając scenki oraz ćwicząc udzielania pierwszej pomocy. Podczas spotkania panowała przyjazna i wesoła atmosfera.

GALERIA

Kulig

Email Drukuj PDF

7 lutego 2013r. gimnzjaliści naszego Ośrodka uczestniczyli w kuligu. Kulig był nietypowy, bo zamiast koni ciągnęły nas psy rasy malamut.

Fotogaleria

ŚLUBOWANIE KLAS I GIMNAZJUM 2012/2013

Email Drukuj PDF

27 września 2012r. odbyło się ślubowanie klas pierwszych gimnazjum.

Galeria

PROJEKT EDUKACYJNY "WIELKA I MAŁA OJCZYZNA"

Email Drukuj PDF

W ramach projektu edukacyjnego „ Wielka i Mała Ojczyzna” realizowanego przez klasę 2 B gimnazjum,  byliśmy na wycieczce edukacyjnej w Warszawie w dniach 20 – 22.09.12 r.

Zgodnie z planem wyjechaliśmy autokarem o godz. 6.00 rano. Do Warszawy dojechaliśmy na godzinę 11.00. i zwiedzanie stolicy rozpoczęliśmy od ogrodu zoologicznego. Następnie spotkaliśmy się z przewodnikiem, który towarzyszył nam przez dwa dni naszego pobytu w Warszawie. Wspólnie  udaliśmy się do Zamku Królewskiego a po zwiedzaniu Zamku mile spędziliśmy czas na Starówce. W dniu następnym zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Wojska Polskiego. Następnie wjechaliśmy na 30 piętro Pałacu Kultury  i obejrzeliśmy panoramę Warszawy. Po obiedzie udaliśmy się na zabytkowy cmentarz na Powązkach. Odwiedziliśmy mnóstwo grobów znanych osób. Wywarło to na  nas ogromne wrażenie. Dzień zakończyliśmy wyjściem do kina 5D. Zmęczeni i pełni emocji udaliśmy się do hotelu.

Ostatniego dnia naszej wycieczki udaliśmy się do Muzeum Techniki, gdzie odbyliśmy lekcję muzealna na temat motoryzacji. Zwiedzanie Warszawy zakończyliśmy pobytem na Placu Marszałka Piłsudskiego i odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza.

Z Warszawy wyjechaliśmy o godzinie 14.00. Zmęczeni ale również zadowoleni i pełni wrażeń. Wycieczkę zaliczmy do bardzo udanych. Odwiedziliśmy mnóstwo ciekawych miejsc. Dzięki temu poznaliśmy lepiej naszą stolicę. Pragniemy wspomnieć, że na wycieczkę mogliśmy pojechać dzięki dofinansowaniu

Fundacji Bre Bank.  Dziękujemy!

GALERIA

Gimnazjaliści laureatami konkursu plastycznego

Email Drukuj PDF

W grudniu 2011 roku został rozstrzygnięty VI Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem zorganizowany przez Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 we Wrocławiu oraz Dolnośląskie Stowarzyszenie na Rzecz Autyzmu we Wrocławiu. Temat: „Drzewo, drzewa,las ”.
Grand Prix poza wszystkimi kategoriami wiekowymi zdobył Kamil Kochański , I miejsce w kategorii wiekowej  11 – 14 lat zajął Mieszko Kevin Majchrowicz. Obaj laureaci są uczniami Gimnazjum nr 8 w SOSW nr 1 .
Serdecznie  gratulujemy !
Nagrodzone prace można obejrzeć na wernisażach organizowanych w Centrum Edukacji Kulturalnej Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu (03-31.01.2012) oraz w Centrum Kultury Wrocław-Zachód (04-19.02.2012). Więcej informacji w aktualnościach.

Więcej artykułów…

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_purity/html/pagination.php on line 129

Warning: Illegal string offset 'active' in /templates/ja_purity/html/pagination.php on line 135